
اگر دانشآموزی دچار افسردگی شده است و یا حس میکنید حال خوبی ندارد، بعد از کلاس با او صحبت کنید. در هنگام سؤال کردن به چشمهایش خیره نشوید. اگر تمایل نداشت در مورد مشکلش صحبت کند، اصرار نکنید، مگر اینکه مطمئن شوید مشکل بسیار جدی است. فقط بگویید که احساس کردهاید، کمی گرفته است. بحث را ادامه ندهید و سراغ کار خود بروید. همین قدر که دانشآموز احساس کند مورد توجه شما قرار گرفته است، کافی است....
ادامه مطلب